Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Zijn er nog kaarten te koop?

Check onze ticketshop of er nog kaarten beschikbaar zijn!

Waar vind ik de kaarten?

Nadat je de tickets hebt besteld heb je een mail gekregen van Simple Ticket. Klik in die mail op de grote knop “Tickets Downloaden”. Op de pagina die opent kun je vervolgens je kaarten downloaden. Per ticket is er 1 button zichtbaar met “Cards”. Heb je dus 2 kaarten besteld dan moet je ook 2 verschillende pdf’jes printen.

Ik heb geen mail gekregen?!

Tickets kwijt, of niet ontvangen? Geen probleem, je kunt ze opnieuw laten sturen.
De tickets ontvang je over het algemeen altijd direct na het bestellen. Dit kan uiterlijk 30 minuten duren. Soms kan het zo zijn dat mailtjes van SimpleTicket vanwege een spamfilter nooit je mailbox bereiken. Met een tool op de website van SimpleTicket kun je je tickets opnieuw ontvangen. Ga naar de volgende site (https://consumer.simpleticket.eu/nl/), vul daar je mailadres in en druk op “Resend”. En klaar is Kees!

Instructiemail niet gekregen?
Deze krijg je altijd enkele dagen voorafgaand aan de show. Hierin staat de uitleg van het spel, waar je je kaarten vindt en de link + wachtwoord van de stream. Niet gekregen? Check dan je spam-box? Nog steeds niet? Stuur ons dan een mailtje of een appje.

De verbinding valt weg

Als je verbinding weg valt, probeer dan wat dichter bij je wifi-router te gaan zitten. Of probeer je laptop met een kabel te verbinden met de router. Dat is meestal voldoende voor een stabieler signaal. Lukt het nou echt niet? Wat dan vaak ook nog werkt is om de stream te openen via je telefoon (en dan de wifi uitzetten, zodat de verbinding dus over 4G gaat). Je kunt op de laptop/tablet dan de chat open hebben. Let wel op, streamen via je 4G verbinding kan wel invloed hebben op je databundel…

We kunnen helaas niks aan eventuele vertragingen in de stream doen. Dit hangt echt van je eigen internetsnelheid en abonnement af.

Valt de verbinding nou bij iedereen weg tijdens de show. Dan hebben we waarschijnlijk een technische storing! Het heeft dan geen zin om ons masaal te appen en te chatten. Dat helpt ons namelijk niet. Even geduld en we zijn druk bezig om snel weer online te komen.

Moet ik de tickets printen?

Ja, dat is wel het handigste om te doen. Met stift op je beeldscherm tekenen wordt zo’n bende… Als je je kaart vol hebt maak je een foto van je kaart en app je deze naar ons mobiele nummer!

Ik hoor niks…

Test 1, 2, 3! Hoor je vanaf het begin niks? Check dan of je geluid aan staat, speakers aan en onderin de stream staat ook een volumeregelaar. Staan die allemaal aan? Dan kan het zijn dat we een technische storing hebben en anders weten wij het ook niet meer… Wij zijn ook niet zo technisch, we hebben er de “ballen” verstand van…

Het werkt nog niet…

  1. Staat je computer aan?
  2. Probeer je pagina te refreshen
  3. Probeer het met de browser Google Chrome. Download hier!
  4. Test opnieuw!
  5. Werkt het? Mooi!
  6. Werkt het nog niet? App ons dan even.

Ik heb een wachtwoord nodig?

Ja, het wachtwoord staat in de infomail die je enkele dagen voorafgaand aan de show van ons hebt ontvangen op het mailadres waar je de tickets mee hebt besteld? Niks gekregen? Check dan je spam-map.